.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران:
نهم دي ماه عاشوراي انقلاب اسلامي است

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران بر ضرورت گسترش و ترويج فرهنگ حماسه نهم دي در كشور با هدف تداوم ارزش هاي انقلاب اسلامي تاكيد كرد.

 هادي ابراهيمي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در گفتگوي اختصاصي با سايت استانداري به مناسبت فرارسيدن سالگرد حماسه نهم دي ماه 88،  خاطرنشان كرد: در اين حماسه آفريني با شكوه ظرفيت پيدا و پنهان  كشور كه مبتني بر حضور با اراده و خودجوش مردمي بود، براي مانايي و پايداري مولفه هاي ارزش آفرين نظام اسلامي آشكار شد.

وي افزود : نهم دي ماه كربلاي خواص و غدير عوام با بصيرت بود كه با گذشت سه سال از آن زمان نداي حق طلبي ولايت فقيه در دفاع محكم و آرماني از حقانيت انقلاب و اصول لايتغير آن در فضاي كشور طنين انداز است.

ابراهيمي از اين واقعه به عنوان قله افتخارات مقاومت و ايستادگي ملت ايران اسلامي ياد كرد و افزود: فتنه انگيزان در اوج همراهي با سران استكبار و همپالكي هاي آن نسخه نابودي كامل انقلاب اسلامي را پيچيده بودند، ولي هوشمندي و ايستادگي تنها عامل پايداري و سرافرازي نظام يعني ولايت مطلقه فقيه، مانع از نتيجه گيري توطئه گران شد.

وي با بيان اينكه مردم ولايتمدار و انقلابي كشور در 9 دي عاشوراي ديگري را در ايران اسلامي رقم زده اند، گفت : در اين عاشورا مردم با حفظ بصيرت و هوشياري كامل ولي فقيه نظام را تنها نگذاشتند و با پشتيباني از عمود اصلي خيمه انقلاب بساط بدخواهان، معاندان و ياوه گويان را برچيدند.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار با تاكيد بر لزوم  عبرت گيري از واقعه نهم دي ماه ، تمامي مسئولان و نيروهاي اثر بخش عرصه سياسي كشور را  به هم افزايي هر چه بيشتر در راستاي تامين منافع نظام و انقلاب حول محور ولايت فقيه فرا خواند و خاطر نشان كرد: مادامي كه كشتي انقلاب توسط ناخداي بصير و هوشيار آن يعني مقام معظم رهبري هدايت مي شود، هيچ طوفاني قادر نخواهد بود آن را در مسير ترسيمي متوقف كند.

وي با هشدار به افراد و جريان هاي سياسي همسو با فتنه گران، گفت : متاسفانه برخي از افراد و جريان هاي سياسي تابلودار فتنه در كشور همزمان با سال پاياني فعاليت دولت دهم و در آستانه انتخابات رياست جمهوري در صدد ايجاد بلوا و آشوب سياسي با رويكرد جديد هستند، كه در اين زمينه هم آحاد مردم و هم نيروهاي اثرگذار و دلسوز نظام بايد هوشياري پيشه كنند.

ابراهيمي با تاكيد بر ضرورت تلاش براي ترويج گفتمان اصيل انقلاب اسلامي بر محوريت ولايت مطلقه فقيه ، تشكيل زنجيره فكري در پرتو آموزه هاي رهبري مقتدر و بينانگذار كبير انقلاب اسلامي را از سوي نيروهاي امين و وفادار عرصه سياسي كشور خواستار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.